Cosul tau de cumparaturi
Nu ai niciun produs în coș.
Total de 0 RON
Produse istete pt o bucatarie de poveste.
Calitatea ne recomanda!


pornofferpornc.org

Politica de retur

a. Returnarea produselor achizitionate din cauza unor erori de livrare

In cazul in care cumparatorul constata in momentul desfacerii coletului faptul ca I s-a livrat din gresala un alt produs decat cel comandat, un alt numar de produse, un produs de alta culoare sau daca exista orice alta problema cu privire la receptia produsului, cumparatorul trebuie sa rugam sa contacteze vanzatorul  in termen de maxim 24 de ore de la receptie la adresa de email office@bucataria-fermecata.ro sau la numarul de telefon 0756-099.109.

Produsul / produsele care prezinta la livrare neconformitatile mai sus specificate, se vor returna vanzatorului fara implicarea unor costuri suplimentare din partea cumparatorului, in urma unei notificari scrise in care cumparatorul sa specifice natura lipsei de conformitate.

In cazul erorilor de livrare mai sus mentionate, cumparatorul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea produsului cu problema cu unul conform. In cazul in care nu se poate inlocui produsul cu unul conform, vanzatorul va restitui cumparatorului contravaloarea produsului.

b. Returnarea produselor achizitionate la solicitarea cumparatorului, fara culpa vanzatorului

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform dispozitiilor  O.G. 130 / 2000, in termen de 10 zile lucratoare de la data receptiei coletului, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. notificare in care isi exprima dorinta de a returna produsul achizitionat la distanta.

Pentru returnarea produsului / produselor achizitionate la distanta, cumparatorul trebuie sa trimita o notificare in scris vanzatorului fie pe e-mail fie prin posta. Notificarea intentiei de retur poate sa contina sau nu motivul renuntarii produsului / produselor achizitonate la distanta. Necesitatea prezentarii motivelor de retur de catre cumparator nu este o conditie de acceptare a returului, ci doar un element de monitorizare interna a comertului online si evitarea problemelor de acelasi gen in cazul unor comenzi si  livrari viitoare.

Este responsabilitatea cumparatorului sa se asigure de sosirea produsului / produselor in stare buna la sediul SC Al Cons Project SRL (str. Al. Vaida Voevod nr.109. ap.5., mun. Cluj-Napoca, jud. Cluj). Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie să fie nedeteriorat, să nu fi fost folosit si sa fie insotit de o copie a facturii si a documentului de plata. In vederea efectuarii returului, cumparatorul are obligatia  sa ambaleze  produsul / produsele la fel cum le-a primit si in acelasi tip de ambalaj. Produsele care contin accesorii se returneaza doar in cazul in care nu sunt descompletate (contin setul intreg de piese) si nu sunt deteriorate si / sau folosite.

Un produs este considerat deteriorat si / sau folosit in cazul in care prezinta modificari fizice, taieturi, arsuri, pete de murdarie, fire trase etc. Orice semn de uzura existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare, acesta fiind considerat produs folosit. Deteriorarile cauzate de nerespectarea conditiilor de utilizare atrag anularea dreptului de returnare / garantie.

Returnarea se considera finalizata in momentul in care SC Al Cons Project SRL a receptionat produsele returnate, constatand printr-un proces verbal starea in care acestea se afla. In cazul in care bunul receptionat in urma returului este uzat si / sau deteriorat, cumparatorul va fi notificat comunicandu-i-se faptul ca returul nu se accepta si produsul achizitionat urmeaza sa-i fie retrimis.

Contravaloarea cheltuielilor de expeditie a produselor returnate la cererea cumparatorului, fara culpa vanzatorului, se suporta de catre acesta.

Contravaloarea produselor comandate se va returna cumparatorului in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data notificarii in scris a intentiei de returnare, cu conditia ca in acest termen, produsul / produsele returnate sa reintre in posesia vanzatorului si sa fie in perfecta stare. In cazul in care produsul returnat de catre cumparator intarzie sa ajunga la vanzator, suma reprezentand contravaloarea acestuia (din care se scad cheltuielile de transport), se va returna numai dupa receptia fara obiectiuni de catre vanzator a produsului returnat.

Exceptie de la drepturile de returnare prevazute de OG 130 / 2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta o prezinta produsele achizitionate de catre persoane juridice, produsele folosite si / sau deteriorate.